IT Admin/IT Support 1,2Level/Cloud Manager (m/w/d)

THE HUNT IS OVER

Höhepunkt des Glücks ist es, wenn der Mensch bereit ist, das zu sein, was er ist.

Erasmus von Rotterdam

Prolog

Gut ist uns nicht gut genug. Unsere Kunden sind stets auf der Suche nach Exzellenz. Daher stellen wir höchste Ansprüche an unsere Kandidaten und empfehlen nur diejenigen, die uns ganz und gar überzeugen – mit ihrer außerordentlichen Leistungsfähigkeit und Zielstrebigkeit, als ausgewiesene Experten oder echte Führungspersönlichkeiten.

Diese Menschen haben das Potenzial, die Zukunft Ihres Unternehmens äußerst positiv zu beeinflussen. 

Hier präsentieren wir Ihnen eine ausgewählte Persönlichkeit:

IT Admin/IT Support 1,2Level/Cloud Manager (m/w/d)

Profil ID:
613000123
Geburtsjahr:
bitte nachtragen
Verfügbarkeit:
in consultation

Das zeichnet unsere Persönlichkeiten aus

He is a creative, innovative, and results-driven IT Professional with 5+ years of progressive experience across a broad range of IT functions and diverse industry segments, seeking to use his expertise as a professional to provide world class services.

Schule / Ausbildung / Studium

10/2021 – 10/2021: Azure Administrator Associate – Microsoft Certified

2019 – 2020: NLP certification

06/2019 – 06/2019: ITIL V4 certification

2013 – 2016: Bachelor of Science: Computer Science

Kenntnisse

EDV:TCP / IP
Routers Switches
IOT
Firewalls
LAN
WAN
DNS
VPN
UDP
VLAN
BMC
Jira
ServiceNow
ZOHO
Active Directory – Cloud
On – Premises
Microsoft Azure
Bash
PowerShell
SQL
Windows
Linux OS
MS Teams
Zoom
O365
G – suit
Anti – Virus
Sprachen:English – negotiable
Weitere:Networks
ITILV4
Business Management

Berufserfahrung

11/2019 – Current: Support Engineer, Technology Company
– Working as a system administrator in providing first and second level IT support
– Resolving incidents within SLA both remotely and onsite
– Monitoring of the IT infrastructure of clients and maintaining of the client documentation database
– Installing and maintaining of Windows clients, hardware and software, also designing procedures that are align with the IT Service Delivery and practices

12/2016 – 11/2019: IT Specialist, Private University
– Performed first and second level IT support
– Collaborated with other teams in successfully implementing Vlan Change across the various departments
– Trained users on the latest IT technologies
– Successfully migrated 70% of users to cloud services
– Maintained the IT infrastructures to be working 24/7 and minimizing downtimes
– Provided excellent services in managing users account in the active directory and using ticket tools in resolving incidents within SLA
– Following up with users‘ feedback s in order to improve services delivered

06/2016 – 12/2016: Computer Engineer, High School
– Voluntary Services
– Successfully trained 90% of students in latest IT technologies
– Maintained the IT infrastructures in the school

Every morning in Africa, a gazelle wakes up, it knows it must outrun the fastest lion or it will be killed. Every morning in Africa, a lion wakes up. It knows it must run faster than the slowest gazelle, or it will starve. It doesn't matter whether you're the lion or a gazelle ‒ when the sun comes up, you'd better be running.

Was dürfen wir für Sie tun?

Ihre Bewerbung

Nutzen Sie unser Uploadformular für Ihr Anschreiben, CV und Anlagen. Sie können bis zu 5 PDF Dokumente mit einer Gesamtgröße von 25 MB hochladen.

Ihr Karriereprofil

Drei von vier der von uns betreuten Persönlichkeiten machen den entscheidenden Karriereschritt mit einem persönlichen Profil bei LIONS & GAZELLES. Legen Sie jetzt Ihr Profil an.

Ihre Daten